Türkiyədə 112 Təcili Zəng Mərkəzləri üçün süni intellekt dəstəyi
Süni intellekt alqoritmləri Türkiyə daxilində təcili zənglərə tez və effektiv cavab vermək üçün 112 Təcili Zəng Mərkəzinin proqram təminatına inteqrasiya olunacaq. 112 Təcili Çağrı Mərkəzinin infrastrukturunun yaxşılaşdırılması, rabitənin daha sürətli və təhlükəsiz olması üçün səylər davam etdiriləcək.Bu çərçivədə 112 Təcili Zəng Mərkəzinin xidmət qabiliyyəti artırılacaq, çağrı mərkəzlərində texniki xidmət və təmir işləri aparılacaq.
Vahid “112” nömrəsi ilə bağlı maarifləndirmə işlərinin aparılması üçün təbliğat tədbirləri həyata keçiriləcək.
Qeyd edək ki, 1 sentyabr 2023-cü il - 18 sentyabr 2024-cü il tarixləri arasında təcili zəng mərkəzlərinə 106 milyon 650 min 85 müraciət daxil olub. Bu zənglərin 33,04 faizi həqiqi, 28,40 faizi yalan, 38,56 faizi isə elan zamanı bağlanan zənglər olub.
Osman Həmdi bəyin tablosu Parisdə 571...
Ekspertin çağırışı: "Tsunami Türkiyənin...
Marsın peykləri üçün iki nəzəriyyə:...
Çanaqqalada aparılan qazıntılar zamanı...
Finlandiyada çovğun 70 min evi...