İstanbulda texnoloji yol sınaqdan keçirilir
Hasdal qovşağı ilə İstanbul hava limanı arasındakı 30 kilometrlik yolda texnoloji yol sınağı aktivdir. Bu yolda bluetooth sensorlar, maşın nömrəsinin tanınması sistemi, bölmə əsaslı radar, LIDAR və əsaslı nəqliyyat vasitələrinin sayılması kimi bütün gələcək yol nəqliyyatı texnologiyaları birlikdə daxil edilir. Buradan əldə edilən məlumatlar gələcəkdə bütün magistral yolda yayılacaq.
Hədəf 2053-cü ilə qədər Türkiyədə yol-nəqliyyat hadisələri nəticəsində ölənlərin sayının sıfıra endirilməsidir.Sürücülərin öyrədilməsi və istifadə edilən nəqliyyat vasitələrinin təhlükəsizlik tədbirlərinin artırılması, nəqliyyat vasitələrində yeni texnologiyaların məcburi edilməsi və Türkiyə daxilində siqnalizasiyanın yenidən təşkili kimi işlər davam edərkən ölkənin Nəqliyyat və İnfrastruktur Nazirliyi də texnoloji yolu sınaqdan keçirir.
K-AUS səyahət vaxtını azaltmaq, nəqliyyatda təhlükəsiz səyahəti artırmaq, yol tutumundan səmərəli istifadə etmək, hərəkətliliyi artırmaq, enerjidən səmərəli istifadə etmək və ətraf mühitə dəyən ziyanı azaltmaq məqsədi daşıyır. Qeyd edək ki, oxşar proqramlar ilk dəfə Yaponiyada istifadəyə verilib. Bəzi Avropa ölkələrində texnoloji ağıllı yol tədqiqatları da davam edir. Bu texnologiyalar tətbiq edildikdə, avtonom (sürücüsüz) idarəetmə üçün ən mühüm addım atılacaq.
K-AUS-da qlobal peyklərlə naviqasiyanın müəyyən edilməsi ilə yanaşı, yol və ödənişlərin toplanması Radio Tezlik İdentifikasiyası vasitəsilə həyata keçirilir.Nəqliyyat vasitələri ilə qısa məsafəli əlaqə Xüsusi Qısa Menzilli Rabitə texnologiyası ilə təmin edilir. Yaxın Sahə Rabitəsi , Radio Məlumat Sistemi, Rəqəmsal Radio Yayımı , Aşağı Güclü Geniş Sahə Şəbəkəsi istifadə olunan digər texnologiyalardan bəziləridir.
Bundan əlavə, 'Bluetooth' texnologiyası ilə nəqliyyat sıxlığı, əsas sayma metodu olan nəqliyyat vasitələrinin sayı, Lisenziya Tanıma Sistemi ilə avtomobil nömrələri, bölmə əsaslı radarla orta sürətin ölçülməsi, Yol kənarı bölməsi ilə riskli istifadə kimi məsələlər kameralar aşkar edilir.Xəbərdarlıq və ya məlumatlandırıcı mesajlar sürücülərin smart displeylərinə və ya radio qəbuledicilərinə göndərilə bilər.
Sürət lazer impuls radarı , hava şəraiti Meteoroloji Məlumat Stansiyası ilə ölçülür və Dəyişən Mesaj İşarələri ilə sürücülər avtomobildən kənarda məlumatlandırılır.
Osman Həmdi bəyin tablosu Parisdə 571...
Ekspertin çağırışı: "Tsunami Türkiyənin...
Marsın peykləri üçün iki nəzəriyyə:...
Çanaqqalada aparılan qazıntılar zamanı...
Finlandiyada çovğun 70 min evi...