Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu xətti yenidən açılıb
Tarixi İpək Yolunu canlandırmaq məqsədi daşıyan “Bir Yol, Bir Kəmər” təşəbbüsünün ən mühüm həlqəsini təşkil edən Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu xətti Marabda-Ahıllek hissəsində təmir işləri başa çatdıqdan sonra yenidən istifadəyə verilib. Türkiyədən 440 ton “Soda külü” yüklənmiş ilk ixrac qatarı dünən Türkiyədən Azərbaycana yola düşüb. Azərbaycandan Adana Yeniceyə “Plastik xammal” daşıyan ilk qatar bu gün səhər saatlarında Türkiyəyə çatıb.
Türkiyənin Nəqliyyat və İnfrastruktur Naziri Abdulkadir Uraloğlu Türkiyə-Gürcüstan və Türkiyənin əməkdaşlığı ilə 2017-ci il oktyabrın 30-da açılan Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu xəttində indiyədək adi daşımalar da daxil olmaqla ümumilikdə 1 milyon 470 min ton yük daşındığını bildirib. Bu rəqəmlər bir dəmir yolu xəttinin region üçün nə qədər əhəmiyyətli olduğunu göstərir. Ümumi uzunluğu 757 kilometr olan Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu xəttinin 429 kilometri Azərbaycan, 220 kilometri Gürcüstan, 79 kilometri isə Türkiyə sərhədləri daxilindədir. Əslində ilk kommersiya daşımaları 30 oktyabr 2017-ci ildə Qazaxıstan və Türkiyə arasında 4 min 700 kilometr məsafədə başlayıb. Hətta Rusiya, Gürcüstan, Azərbaycan, Türkmənistan, Qazaxıstan, Özbəkistan, Qırğızıstan və Çinə yük daşımaları həyata keçirilib.
6 noyabr 2019-cu il tarixində Çinin Sian şəhərindən 42 konteyner yüklü vaqondan ibarət blok konteyner yük qatarının Ankaradan Çexiyanın Praqa şəhərinə göndərildiyini xatırladan nazir Uraloğlu əlavə edib ki, qatar Çin-Türkiyə yolunu 12 gündə, Çin-Praqa marşrutunu isə 18 gündə tamamladı və Dəmir İpək Yolu ilə Çindən Avropaya gedən və Marmaraydan istifadə edərək Avropaya çatan ilk yük qatarı kimi tarixə düşüb. Bundan əlavə, Türkiyədən Çinə ilk ixrac bloku qatarı 4 dekabr 2020-ci ildə Çerkezköydən yola düşərək Xian əyalətinin Sinzhu şəhərinə çatıb.Əsrin fəlakəti olan 6 fevral zəlzələlərindən sonra Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu xətti ilə Çindən Türkiyəyə 50 min çadır 200 konteynerlə daşınıb.
Nazir Uraloğlu həmçinin 2021-ci ilin may ayında Bakı-Tbilisi-Qars və Mərkəzi Dəhliz vasitəsilə daşımalar üçün əhəmiyyətli bir logistika mərkəzi yaradacaq Qars Logistika Mərkəzini açdıqlarını da xatırladıb.
Mərkəzi dəhlizin və Bakı-Tbilisi-Qars Dəmir Yolu Xəttinin effektivliyini artıracaq Zəngəzur Dəhlizinin əhəmiyyətinə diqqət çəkən Uraloğlu sözlərini belə davam etdirib:
“Zəngəzur dəhlizi Azərbaycanın qərb hissələrini Ermənistanın Naxçıvan Muxtar Respublikası üzərindən Zəngəzur rayonundan keçən quru və dəmir yolu xətləri ilə birləşdirəcək. Zəngəzur dəhlizinin fəaliyyətə başlaması ilə mərkəzi dəhlizin dəmir yolu və avtomobil yolu ilə yükdaşıma qabiliyyəti artacaq ki, bu da Pekindən Londona qədər uzanan Şərq-Qərb ticarətinin artmasına müsbət töhfə verəcək. “Mərkəzi Dəhlizin səmərəliliyinin artması ilə həm Xəzər dənizində Azərbaycanla işlənə biləcək layihələrlə, həm də Naxçıvanla əldə oluna biləcək əməkdaşlıqla ölkəmizin regiondakı strateji mövqeyinin əhəmiyyəti artacaq.”
Osman Həmdi bəyin tablosu Parisdə 571...
Ekspertin çağırışı: "Tsunami Türkiyənin...
Marsın peykləri üçün iki nəzəriyyə:...
Çanaqqalada aparılan qazıntılar zamanı...
Finlandiyada çovğun 70 min evi...