16 aprel 2025, çərşənbə Bakı, 10°C
IMG-LOGO

Çin şirkətləri cari ilin sonunda dördüncü səviyyəli sürücüsüz taksilər buraxacaq

14-04-2025
IMG

Hazırda Çin bazarında təklif olunan minik avtomobillərinin əksəriyyəti ən çoxu ikinci səviyyəli avtopilotla təchiz olunub ki, bu da sürücünün uzun müddət sürücülük prosesindən yayınmasının qarşısını alır. “GAC Aion” və “DiDi” arasındakı müştərək müəssisə bu ilin sonuna qədər 4-cü səviyyəli özü idarə olunan taksiləri istifadəyə verməyə ümid edir.

Fhnews.az “CarNewsChina” nəşrinə istinadla xəbər verir ki, SAE təsnifatına əsasən, bu, insanın təsir edə biləcəyi tanış idarəetmə vasitələrinin mövcudluğu deməkdir, lakin əksər hallarda avtomatlaşdırmanın sürücünün iştirakı olmadan işləmək qabiliyyətini nəzərdə tutur.

Nəşrin qeyd etdiyi kimi, bir həftə əvvəl “GAC Aion” və “DiDi Autonomous Driving” birgə müəssisəsi “Guangzhou Andi Technology” lisenziyası aldığını elan edib və bu ilin sonuna qədər 4-cü səviyyəli muxtariyyətə malik sürücüsüz taksilərin kütləvi istehsalına başlamağı planlaşdırır. Bu avtomobilin inkişafı artıq son mərhələdədir. Bu, Çində həmin sinfin ilk özünü idarə edən avtomobili olacaq; tərtibatçılar populyar və universal bədən tipinə - “krossoverə” üstünlük veriblər. Nəqliyyat xidmətlərinin göstərilməsinə diqqət arxa oturacaq sərnişinləri üçün geniş yer təmin edən daxili tərtibatda ifadə olunacaq.

Bu alyansda “GAC Aion” aparat bazası və kütləvi istehsal üçün məsuliyyət daşıyır, “DiDi” isə proqram təminatının hazırlanması və bəzi idarəetmə elektronikası ilə məşğul olacaq. Sonuncu şirkət, həmçinin sürücüsüz taksilər parkını idarə etməyə imkan verəcək informasiya infrastrukturunun saxlanmasına cavabdeh olacaq. “DiDi” şirkətinin hazırkı aparat platforması müxtəlif diapazonlu kameralar və radarlar, həmçinin mikrofonlar daxil olmaqla cəmi 33 sensorun istifadəsini nəzərdə tutur. Bu kombinasiya istənilən hava şəraitində avtomobilin ətrafındakı vəziyyəti yüzlərlə metr məsafədə izləməyə imkan verir. “DiDi” sözügedən taksiləri öz əməliyyat sistemi ilə təchiz edəcək.

Qeyd edək ki, GAC ayrıca bu ilin dördüncü rübündə Çin bazarına üçüncü səviyyəli avtonom avtomobilləri təqdim etmək niyyətindədir. Gələn il modellərin çeşidi genişləndiriləcək. GAC rəhbərliyi çinlilərin qarşısına 2027-ci ilin sonuna kimi avtopilot sahəsində dünya liderlərindən birinə çevrilmək vəzifəsini qoyur. GAC digər özünü idarə edən taksi tərtibatçıları arasında Çinin beş şəhərinin küçələrində 40 milyon kilometrdən çox avtomobil sürməklə bağlı məlumat toplayan “Pony.ai” firması ilə əməkdaşlıq edir.

Paylaş: